نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

حس و حال علیرضا رضایی از اولین تجربه حضورش در ترکیب استقلال

  • کد خبر: ۸۸۸۵۲
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
حس و حال علیرضا رضایی از اولین تجربه حضورش در ترکیب استقلال
سنگربان تازه وارد استقلال از نخستین تجربه بازی با لباس استقلال و ثبت کلین شیت مقابل نساجی صحبت کرد و گفت: هیجان زده بودم!

به گزارش شهرآرانیوز؛ سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای دیدار برابر نساجی، حضور علیرضا رضایی درون دروازه آبی‌ها بود. با حضور رشید مظاهری و حسین حسینی، اما این علیرضا رضایی بود که در دیدار برابر قائمشهری‌ها فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد. در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر علاقه فولاد به جذب رضایی شنیده می‌شد، اما مجیدی به شدت با جدایی سنگربان جوان تیمش مخالفت کرد و در دیدار برابر نساجی این فرصت را به گلر جوان تیمش داد تا توانایی هایش را نشان دهد. این دروازه بان جوان، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم از اولین تجربه حضورش با لباس استقلال صحبت کرد.

اولین حضور در ترکیب استقلال چه حس و تجربه‌ای به تو داد؟

خدا را شکر می‌کنم که اولین حضورم در ترکیب اصلی همراه با ورود تماشاگران به ورزشگاه شد که خوش حال کننده بود و کار را قشنگ کرد. دلمان برای حضور تماشاگران تنگ شده بود. باعث افتخار بود درون دروازه استقلال قرار گرفتم و از این موضوع کِیف کردم. بسته نگه داشتن دروازه لطف خدا بود که با کمک بازیکنان این اتفاق افتاد و فقط مربوط به من نمی‌شد. امیدوارم این روند برایم ادامه دار باشد.

اینکه نخستین حضورت در ترکیب استقلال همراه با بازگشت تماشاگران شد، به تو استرس داده بود یا فرقی نمی‌کرد؟

استرس که نمی‌توان گفت، بیشتر هیجان داشتم. هواداران باعث دلگرمی هستند و زیبایی بازی‌ها به حضور هواداران است. طبیعتا حس خوبی از بازگشت تماشاگران گرفته بودم تا اینکه استرس داشته باشم.

به نظر می‌رسید با بالا رفتن از تیر دروازه،  سعی کردی بگویی خیلی استرس نداری و اعتماد به نفس بالایی داری.

اعتماد به نفس زیادی را نمی‌دانم، اما خیلی استرس نداشتم.

تصور این موضوع برای خیلی‌ها که در حضور ۲ دروازه بان مدعی مثل حسینی و مظاهری به تو فرصت بازی برسد، سخت بود.

واقعیتش را بخواهید زمانی که به باشگاه استقلال رفتم، فرهاد مجیدی به من لطف کرد و صحبت‌هایی انجام داد که امیدوار کننده بود. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند، اما اینجا وقتی نام بزرگ استقلال وسط می‌آید، خودخواهی باید کنار برود. کادر فنی تصمیم گرفت من درون دروازه قرار بگیرم و کمک کنم. هر تصمیمی آن‌ها بگیرند، استقبال می‌کنم و از الان هم مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی درون دروازه خواهد بود. هر کسی دروازه بان باشد، برایش آرزوی موفقیت و دعا می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشد، چون فقط و فقط مهم پیروزی استقلال است.

در روز‌هایی که فولاد خوزستان به دنبال جذب تو بود، تمایل به جدایی داشتی یا نه؟

با باشگاه و کادر فنی صحبت کردم و گفتم مطیع شما هستم و هر تصمیمی بگیرید، می‌پذیرم. به من گفتند در آن مقطع با رفتنم به فولاد مخالفت کردند. در لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه مجیدی را شنیدم که خیلی به من لطف داشت و مسئولیتم را سنگین کرد. خدا را شکر می‌کنم که تصمیم درستی گرفتم.

برخورد‌ها و واکنش‌ها به حضورت در ترکیب استقلال چطور بود؟

طبیعتا همه چیز عالی بود، اما‌ای کاش با برد استقلال همراه می‌شد تا شرایط عالی پیش می‌رفت.‌ای کاش در رختکن بودید و حال و روز فرهاد مجیدی را می‌دیدید. شب گذشته فهمیدم چقدر استقلال بزرگ است و مساوی هم حتی در صورت بازی خوب، راضی کننده نیست. این روحیه و تفکر، قطعا قهرمانی می‌خواهد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و قهرمان لیگ شویم.

الگوی دروازه بانی ات چه کسانی هستند؟

سعی می‌کنم زیر نظر بهزاد غلامپور، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری که هر دوی آن‌ها ملی پوش هستند،  کار یاد بگیرم. هر دوی آن‌ها کارنامه خوبی در کلین شیت دارند و از کار کردن کنارشان لذت می‌برم. از حسینی و مظاهری به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم. از غلامپور ممنونم که خیلی به من انرژی داد و صحبت کرد تا ریلکس باشم و اعتماد به نفس پیدا کنم. در خارج از کشور، دروازه بانی مانوئل نویر،‌تر شتگن و ... را دنبال می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->